Πληροφορική Α' ΕΠΑ.Λ. 2021-2025
Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πάσχου (Constance Paschou)
2021-2023
MOODLE 26 & MOODLE315
- Βιβλία & Ύλη
- 11. Εισαγωγή στην HTML
- 7. Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
- 9.3. Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0
- 10. Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου
- 13. Εφαρμογές Νέφους
- 14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από Απόσταση
- 15. Κοινωνικά Δίκτυα
- 16. Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο
Βιβλία & Ύλη
Tip: Change Chrome languages & translate webpages >> HTML School Book per Chapter and
School book pdf per Chapter in ENGLISH
-
Διδακτέα Ύλη: Κεφάλαια 7, 9.3, 10, 11, 13, 14.2, 15, 16 από το Σχολικό Βιβλίο "Εφαρμογές Πληροφορικής" ή/και το ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ στο Φωτόδεντρο
- Ύλη και Οδηγίες Διδασκαλίας 2021-2022, σελ. 33-34
11. Εισαγωγή στην HTML
11. Εισαγωγή στην HTML, σελ.93-102
School book chapter 11 for Google Translation and ENGLISH pdf to download
- Download the editor: NOTEPAD++
- Experiment on HTML and CSS using the online platforms:
- cssdesk (https://cssdeck.com/labs )
- jsfiddle (http://jsfiddle.net )
ΕΞΑΣΚΗΣΗ μέσα στα MOODLE Assignments:
1. Άνοιξε ένα MOODLE Assignment, ανέπτυξε το μενού μορφοποίησης και πάτησε το κουμπί < >
2. Μελέτησε το άρθρο: HTML Styles - CSS και χρησιμοποίησε τον κατάλληλο κώδικα CSS μέσα στο HTML περιβάλλον του MOODLE Assignment.
ACTIVITIES
- 11.1 Quiz Q1 και 11.2 Quiz 2
- Δραστηριότητα 1: Δημιουργήστε δική σας ιστοσελίδα και αναρτήστε τις σχολικές σας εργασίεςΠριν επιλέξετε πλατφόρμα διαβάστε το άρθρο: http://www.digitaltrends.com/social-media/wordpress-vs-tumblr-vs-blogger/
Useful Links
-
HTML Online Tutorial in english https://www.w3schools.com/html/html_intro.asp
- ENGLISH HTML Tutorial for beginners & Livre: TML en Français
7. Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
7. Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα, σελ. 54-72
Παρακολουθήστε ένα ενδιαφέρον βίντεο: http://www.ted.com/talks/thomas_suarez_a_12_year_old_app_developer
AppInventor
Tutorials for MIT App Inventor
DOWNLOAD AppInventor Offline
After downloading, install the application (app)
Open the app and click the buttons: 1) All AI2 Offline Server and 2) Start Invent. Wait for the browser to open the URL: http://localhost:8888/login/
Select: "Click Here to use your Google Account to login", and in the URL http://localhost:8888/_ah/login?continue=http%3A%2F%2Flocalhost%3A8888%2Flogin%2Fgoogle%3Flocale%3Den, below the email "This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." select: "Sign in as administrator" and press "Login".
Tip 1: If you add sound to you projects, you need your own headphones with the appropriate audio jacks for PC
Tip 2: To run your project, on the menu bar select: Connect > Emulator and wait for the mobile emulator to load.
Tip 3: To exit AppInventor Offline, press the button "Stop AI2Offline"
Tip 4: Some projects/examples are into this google folder ready to open, study and run on the emulator.
-
Βιβλίο με Εφαρμογές και Συνοδευτικά Αρχεία από τον Σ.Ε.Π. ΧΙΟΥ στο περιβάλλον προγραμματισμού AppInventor (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το υλικό αναπτύχθηκε από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου και διατίθεται με άδεια χρήσης CC-BY-SA)
– Ανάπτυξη εφαρμογών σε App Inventor.pdf
– Συνοδευτικά αρχεία εφαρμογών.zip
Alice 3D programming:
- ALICE 3 software & resources
-
ENGLISH ALICE 3 pdf Tutorial for beginners
-
Κατέβασε το αρχείο με τον "κώδικα" και τις σημειώσεις της εκπαιδευτικού σου για να δημιουργήσεις το δικό σου πρόγραμμα και βίντεο!
-
Παρακολούθησε το επόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί σε Alice 3.1
YouTube Tutorials
Game-based Learning
Quiz, Crosswords & Match: Online & Offline
2.1 Crossword 2.2 Quiz πολλών επιλογών 2.3 Matching 2.4 Cloze
QUIZLET: flash-cards, Scatter & άλλα πολλά...
2.1 QUIZLET 2.2 QUIZLET 2.3.a QUIZLET 2.3.b QUIZLET
Useful Link: Young Developer - Visual Programming Software Tools
9.3. Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0
9.3. Από τον Web 1.0 στον Web X.0, σελ. 84-86
Game-based Learning: Quizzes Online & Offline
More Quizzes in MOODLE chapter 9.3
10. Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου
10. Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου, σελ. 87-92
-
What is TeamViewer? Give examples of use.
- QUIZZES: Matching 10.1
13. Εφαρμογές Νέφους
13. Εφαρμογές Νέφους (Cloud Apps), σελ. 110-118
ΠΡΟΣΟΧΗ: Θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο
ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η χρήση του sch +γραφις
Άλλα Παραδείγματα εφαρμογών νέφους: Dropbox, Google Drive [Google Docs, Spreadsheets, Slides, Forms]
ENGLISH online tutorial on Google Drive
ACTIVITIES
- Create a shared Slide Presentation in Google Drive (1 slide for each student and complete simultaneously)
- Create a Questionnaire in Google Drive Forms, comlete the form to test it, and see the results in the worksheet of answers.
14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από Απόσταση
14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από απόσταση, σελ. 122-123
Remember WEBEX...
16. Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο
16. Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο, σελ. 133-143
MOODLE Chapter 16: Activities & Exams
ΕΙΣΑΓΩΓΗ στην Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο: Testing prior knowledge
- ENGLISH QUIZZES on Cyber Security: https://www.proprofs.com/quiz-school/topic/cyber-security
- MOODLE QUIZZES
- QUIZZES ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (Safer Internet 4 kids)
VIDEOS
- Ιοί Υπολογιστών Πηγή: Φωτόδεντρο
Το video clip αναφέρεται στα ανεπιθύμητα προγράμματα που ονομάζονται ιοί και προκαλούν προβλήματα στη λειτουργία του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Επίσης γίνεται αναφορά στους τύπους ιών και στις ζημιές που προκαλούν καθώς και στους τρόπους διάδοσής τους.
- Δούρειος Ίππος Πηγή: Φωτόδεντρο
Το video clip αναφέρεται στην κατηγορία ιών με το όνομα Trojan horses. Πρόκειται για προγράμματα μεταμφιεσμένα σε ακίνδυνα, όπως πρόγραμμα προστασίας οθόνης που ενώ δεν προκαλούν κάποια δυσλειτουργία στον υπολογιστή μπορούν ωστόσο να αντλήσουν πληροφορίες όπως κωδικούς χρήσης και πρόσβασης στο διαδίκτυο και να τις χρησιμοποιήσουν για παράνομες ενέργειες.
ACTIVITIES
Μελέτησε τον Εννοιολογικό Χάρτη "Κακόβουλο Λογισμικό" και συμπλήρωσε το Quiz 5.a
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 4, Κεφ. 13-16
Quiz Online & Offline 4.1 Quiz
2014-2016
2014-2016
"ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ"
Κύκλοι Προσανατολισμού:
Εφαρμοσμένων Τεχνών (ΑΕ), Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΑΤ), Διοίκησης & Οικονομίας (ΑΥ)
- 1. ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- 2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
- 3. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- 4. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- Γλώσσες προγραμματισμού
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
1. ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η
ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, σελ. 8-42
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η - Gmail, Paint, File Properties, GoogleDrive pptx:
- Δημιουργήστε λογαριασμό Gmail
- Αναζητήστε μία εικόνα στο διαδίκτυο και αποθηκεύστε τη στο φάκελο ΑΕ του ΗΥ σας. Έπειτα ανοίξτε την εικόνα με το Paint (Ζωγραφική) και αποθηκεύστε τη με όλους τους διαθέσιμους τύπους αρχείων εικόνας.
- Ανοίξτε το google drive και μεταφορτώστε εκεί τον παραπάνω φάκελο ΑΕ.
- Δημιουργήστε μια Παρουσίαση στο google drive με το ονοματεπώνυμό σας στην 1η διαφάνεια. Κάθε επόμενη διαφάνεια θα περιέχει μία εικόνα του ΑΕ και ένα κείμενο με το μέγεθος της εικόνας σε Kbytes (Kb) και τον τύπο του αρχείου εικόνας με την επέκταση (π.χ. gif, bmp, jpg κ.λπ.). Στην προτελευταία διαφάνεια θα γράψετε τις παρατηρήσεις σας για την ποιότητα των εικόνων σε σχέση με το μέγεθος και τον τύπο τους.
Χρησιμοποιήστε το Print Screen για να αποτυπώσετε το περιεχόμενο του Φακέλου ΑΕ στην επιλογή "Λεπτομέρειες" και με ταξινομημένα τα αρχεία εικόνας με αυξανόμενο μέγεθος (χωρητικότητα). Τοποθετήστε αυτή την εικόνα στην τελευταία διαφάνεια της παρουσίασής σας.
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η - Gimp Animation vs. Lunapic:
3α) Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 04. Δημιουργία Κινούμενης Εικόνας.zip, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).
3β) Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www120.lunapic.com/editor/ σημειώστε τις βασικές ομοιότητες και διαφορές της με το GIMP σε μία Παρουσίαση του Google Drive. Τέλος μοιραστείτε την παρουσίαση με τους συμμαθητές σας και την εκπαιδευτικό σας.
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η - Gimp Animation:
Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 05. Δημιουργία Κινούμενης Εικόνας με έτοιμα φίλτρα.zip, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η - Gimp Embedding:
Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 13a. Ενσωμάτωση τμήματος εικόνας σε άλλη εικόνα, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5η - Green Screen με Gimp:
Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 20a. Green Screen with GIMP Paschou, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6η - Video Green Screen με WAX 2.0
Κατεβάστε το WAX 2.0 και εγκαταστήστε το στον ΗΥ σας.
Δημιουργήστε με WAX 2.0 το δικό σας Video όπως στο: https://www.youtube.com/watch?v=sbKMzIwBj54 (επιλέξτε τη μεγαλύτερη ανάλυση) και ανεβάστε το στο YouTube κανάλι σας - προτείνεται η εγγραφή με τον google λογαριασμό σας (gmail). Στείλτε τον YouTube υπερσύνδεσμο (link) με το βίντεό σας στην εκπαιδευτικό σας και τους συμμαθητές σας.
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7η - Creating Video Tutorial με Freez Screen Video Capture
Κατεβάστε το Freez Screen Video Capture και εγκαταστήστε το στον ΗΥ σας.
Δημιουργήστε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα που θα επιλέξετε εσείς και ανεβάστε το στο YouTube κανάλι σας -προτείνεται η εγγραφή με τον google λογαριασμό σας (gmail). Στείλτε τον YouTube υπερσύνδεσμο (link) με το βίντεό σας στην εκπαιδευτικό σας και τους συμμαθητές σας.
ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8η - ARt-DUINO: Όταν η Τέχνη συναντά την Πληροφορική
1. Αναζητήστε στο google εικόνες για το "ARDUINO και Τέχνη" και επισκεφθείτε τη σελίδα art and arduino.
2. Τελικά, η πληροφορική είναι ένα σημαντικό εργαλείο που επεκτείνει τους δημιουργικούς ορίζοντες ενός καλλιτέχνη;
3. Παρακολουθήστε το Πώς χρησιμοποιούμε το ARDUINO για να κατασκευάσουμε LEDs που αναβοσβήνουν στο:
https://www.youtube.com/watch?v=U2fUvCFNyI0
4. Υλοποιήστε την παραπάνω κατασκευή στο εργαστήριο πληροφορικής.
5. Διατυπώστε τις νέες ιδέες σας για τη χρήση του arduino στην Τέχνη σε ένα "Έγγραφο του Google Drive" και διαμοιραστείτε το (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).
Συναρμολόγηση ΗΥ:
Game-based Learning - Ενότητα 1η
Quiz, Crosswords & Cloze: Online & Offline
1.1 Cloze 1 1.2 Cloze 2 1.3 Quiz 1.4 Crossword
Δείτε και άλλα sites:http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/
1.1 Το Υπολογιστικό Σύστημα σελ. 9-11 JMatch
1.2 Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (ΚΜΕ) σελ. 12-14 JMatch και JQuiz
Δείτε το JMatch και σε μορφή QUIZLET: http://quizlet.com/55118676/test
2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ–ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, σελ. 44-54
Παρακολουθήστε ένα ενδιαφέρον βίντεο:
http://www.ted.com/talks/thomas_suarez_a_12_year_old_app_developer
NEW! AppInventor:
1) Φύλλο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Μαθητή/τριας
2) Βοηθητικά Αρχεία για δημιουργία android apps με AppInventor 2beta
3) Εφαρμογή AppInventor: "Οι πρωτοχρονιάτικες Ευχές του Σταγονολαδίτσα"
Οδηγίες Εγκατάστασης στο Android & στο PC
Επιπλέον Εκπαιδευτικό Υλικό: http://sepchiou.gr/index.php/yliko/86-appinvcodeclub
NEW! Alice 3D programming:
1) Παρακολουθήστε το επόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί σε Alice 3.1
2) Κατεβάστε το αρχείο με τον "κώδικα" και τις σημειώσεις της εκπαιδευτικού σας
για να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα και βίντεο!
Game-based Learning - Ενότητα 2η
Quiz, Crosswords & Match: Online & Offline
2.1 Crossword 2.2 Quiz πολλών επιλογών 2.3 Matching 2.4 Cloze
QUIZLET: flash-cards, Scatter & άλλα πολλά...
Συνδέστε τα ακουστικά ή τα ηχεία σας ή παίξτε στο PDA σας!!!
3. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, σελ. 74-109
Game-based Learning - Ενότητα 3η
Quiz & Match: Online KAI Offline
3.1 Quiz Q1 3.2 Matching 1 3.3 Quiz 2 3.4 Matching 2
Δραστηριότητα 1: Δημιουργήστε δική σας ιστοσελίδα και αναρτήστε τις σχολικές σας εργασίες
Πριν επιλέξετε πλατφόρμα διαβάστε το άρθρο: http://www.digitaltrends.com/social-media/wordpress-vs-tumblr-vs-blogger/
Δραστηριότητα 2: Ανοίξτε το Φύλλο Εργασίας
4. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Game-based Learning - Ενότητα 4η
Quiz Online & Offline
4.1 Quiz
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Γλώσσες προγραμματισμού
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
(για τοπική εγκατάσταση ή στο Cloud):
Δείτε και Young Developer - Visual Programming Software Tools
Χρήσιμες Ιστοσελίδες
- Ακόμα ένα blog για την πληροφορική στην εκπαίδευση: http://pe19.gr
- GIMP Φύλλα Δραστηριοτήτων: http://kappas.eu/index.php/drastiriotites-did-senarion
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
2014-2015:
Συμμετοχή του 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθήνας με παρουσιάσεις μαθητών/τριών της Α' ΕΠΑΛ και εισηγήσεις εκπαιδευτικών στην Ημερίδα "Καλές Πρακτικές τάξης Μαθητών και Καθηγητών σε μαθήματα Πληροφορικής" την Τρίτη 28-4-2015, στο 1ο Ε.Κ./6ο ΕΠΑ.Λ. Αθήνας. Διοργάνωση: Μπελεσιώτης Β. - σύμβουλος Πληροφορκής σε συνεργασία με το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και τα στελέχη σχολείων φιλοξενίας της ημερίδας.
Εισηγήσεις από τις εκπαιδευτικούς: Δριμυλή Αικατερίνη και Πάσχου Κωνσταντίνα.
Εισηγήσεις από 12 μαθητές/τριες της Α' ΕΠΑ.Λ. με την καθοδήγηση της εκπ/κού Πάσχου Κωνσταντίνας με θέματα: «AppInventor Improvisations»: παρουσίαση εφαρμογών σε tablets μέσω του περιβάλλοντος App Inventor και «Digital Artworks» παρουσίαση πολυμεσικών εφαρμογών (blogs, video & images).
2013-2014
2013-2014
Ύλη & Οδηγίες 2013-2014
ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ & ΤΕΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΕΔΩ ή ΕΔΩ
- ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ/ΤΕΣ (είσοδος ως Επισκέπτης - Τον κωδικό μαθήματος διαθέτουν μόνο οι μαθητές/τριες ΑΤ1 και ΑΤ2 και η εκπαιδευτικός).Στατιστικά ΑΝΩΝΥΜΟΥ Ερωτηματολόγιου
Όλες οι Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις Θεωρίας για mobile Learning
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ microPROJECTS σε WORD και PDF
- Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις QUIZ
- Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις CLOZE (Συμπλήρωσης Κενών)
- Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις MATCH (Αντιστοίχισης)
Εκφωνήσεις Εργασιών
ΕΡΓΑΣΙΕΣ: Homeworks (HW) και Classworks (CW)
CW_1: Δημιουργήστε το gmail σας, προσθέστε όλες τις επαφές των συμμαθητών/τριών σας και στείλτε email επιβεβαίωσης στην εκπαιδευτικό σας.
CW_2: Δημιουργήστε ένα ομιλούν avatar στο voki με ένα δικό σας διαφημιστικό μήνυμα για τη συλλογή τηγανέλαιου στο σχολείο μας και στείλτε τον υπερσύνδεσμο στην εκπαιδευτικό σας.
CW_3: Δημιουργήστε ένα αρχείο Jpg με τις ευχές σας για τη νέα χρονιά και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.
CW_4: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ: Δημιoυργήστε μία Παρουσίαση με Περιεχόμενα και Υπερσυνδέσμους για το μάθημα "Ηλεκτρολογία" και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.
CW_5: Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα http://4epal-athin.att.sch.gr/index.php/en/drastiriotite s/programmatam/politistika/thechnoculture και δημιουργήστε τα δικά σας βίντεο (π.χ. σε movie maker) για το υλικό (Hardware) του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
CW_6: Web 2.0 - Animoto: Αναζητήστε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τη χρήση και λειτουργία του animoto και δημιουργήστε ένα video σχετικό με το θέμα hardware που επιλέξατε.
Κριτήρια αξιολόγησης: 1) διάρκεια ολοκλήρωσης του project, 2) εξοικονόμηση ψηφιακών πόρων, 3) σχετικότητα με το θέμα και 4) ικανότητα μεταφοράς τεχνογνωσίας σε άλλους συμμαθητές.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι: self-teaching & peer learning.
CW_7: Πληροφοριακά Συστήματα ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΥ. Κατεβάστε ένα παράδειγμα Πληροφοριακού Συστήματος.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: 1) Τί είναι Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.); 2) Εντοπίστε 3 παραδείγματα Π.Σ. & 3) Ποια είναι τα Πλεονεκτήματα & Μεικονεκτήματα Π.Σ. κατά τη γνώμη σας;
CW_8: Mobile Learning - 8.1 Εντοπίστε τα Κριτήρια Αξιολόγησης ενός tablet για χρήση του σε mobile Learning και ταξινομήστε τα στο Excel κατά προτεραιότητα.
8.2 Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης tablet στο σχολείο;
8.3 Αναζητήστε στο διαδίκτυο συσκευές tablet που πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές σας, αποθηκεύστε τα συγκριτικά αποτελέσματα στο Excel και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.
CW_9: AT-Research Project with Hot Potatoes & Moodle
CW_10: Διαδραστικές Ερωτήσεις - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΗW_1: Δημιουργήστε ένα μικρό βίντεο στο MovieMaker με τις εικόνες του Σταγονολαδίτσα που έχουν σταλεί στο email σας, προσθέστε μουσική και υπότιτλους και στείλτε το με email επιβεβαίωσης στην εκπαιδευτικό σας.
Απαντήσεις Εργασιών
ΕΠΩΝΥΜΟ | CW_2 | CW_3 | HW_1 | CW_4 | CW_5 | CW_6 | CW_8 | CW_9 | CW_10 |
Β | Voki | Wishes | WMV | PPT | CW5 | 4th-animoto-4.1 | mLearning | ANSWERS | |
Γ | Voki | > (GIF) | WMV | PPT | 5th-animoto-4.1 | Hot PotatoesJcloze & html | ANSWERS 1 & 2 | ||
Γ | Voki | Wishes | PPT, PPT2 | 3rd-animoto-4.1 | mLearning | Hot PotatoesJcloze & html | ANSWERS | ||
Η | Voki | Wishes | PPT | mLearning | ANSWERS | ||||
Κ | Voki | Wishes | PPT, PPΤΧ | mLearning | Hot PotatoesJcloze | ANSWERS | |||
Κ | Voki | Wishes | WMV | PPT, PPΤΧ | 6th-animoto | Hot PotatoesJcloze & html | ANSWERS | ||
Μ | Voki | Wishes | WMV | PPT | mLearning | Hot PotatoesJcloze & html | ANSWERS | ||
Μ | Voki | Wishes | 2nd-animoto1, animoto2 | mLearning | |||||
Μ | Voki | Wishes | PPT | 1st-animoto-4.3 | mLearning | Hot Potatoeshtml | ANSWERS | ||
Ο | Voki | > (JPG) | Ok | PPT | animoto | ANSWERS | |||
Σ | Voki | PPT | 3rd-animoto | ANSWERS | |||||
Τ | Voki | > (JPG) | WMV | PPT | 1st-animoto1, animoto2-4.1 | ANSWERS | |||
Τ | Voki | Wishes | Ok | PPT | 6th-animoto | mLearning | ANSWERS | ||
Τ | Voki | PPT | animoto | ANSWERS | |||||
Φ | Voki | Wishes | PPT | 5th-animoto | mLearning | ANSWERS | |||
Φ | Voki | > (GIF) | |||||||
Χ | Voki | 4th-animoto | |||||||
Χ | Voki | > (JPG) | PPT | animoto-4.2 | mLearning | ANSWERS | |||
Λ | Voki | PPT | 2nd-animoto-4.3 |
- Εργασίες στην Επεξεργασία Εικόνας (CW_3):
- Εργασίες CW_4 και CW_5:
- Εργασίες Mobile Learning: Κριτήρια Αξιολόγησης ενός tablet για mobile Learning (CW_8):
- Διαδραστικές Ερωτήσεις (CW_10):
- Εργασίες στην Επεξεργασία Video (ΗW_1):