ΓΠ - Πληροφοριακά Συστήματα
MOODLE
2015-2016
Γ' ΤΑΞΗ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
Εκπαιδευτικός: Πάσχου Κωνσταντίνα (από 9-11-2015)
-
ΒΙΒΛΙΟ & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β΄ και Γ΄ τάξης Ημερήσιων και Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών των τάξεων Β΄ και Γ Ημερήσιων και Β΄, Γ και Δ΄ Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
-
Σημείωση: Η διδακτέα ύλη του σχολικού βιβλίου περιλαμβάνεται σε e-Quizzes που βρίσκονται στο Moodle: paschouk.mysch.gr/moodle. Οι μαθητές/τριες του 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθήνας εισέρχονται με τα usernames & passwords που τους έχουν δοθεί από την εκπαιδευτικό.
- Η Γ τάξη του 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθήνας, Ειδικότητας Πληροφορικής: Τεχνικός ΗΥ & Δικτύων ΗΥ, παρουσίασε στην ημερίδα "Καλές Πρακτικές Μαθητών & Καθηγητών σε Μαθήματα Πληροφορικής", 12-4-2016 την εγκατάσταση webERP σε local host Windows 32bit-SP3 με XAMPP server 1.8.2-6.
-
Εκπαιδευτική πρόταση για συμμετοχή στο Διαγωνισμό Young Business Talents (site)
Game based Learning
Τα παρακάτω e-Quizzes είναι ένα δείγμα από τα διαθέσιμα στο paschouk.mysch.gr/moodle όπου κάθε μαθητής/τρια κάνει Login με τα στοιχεία που του έχουν δοθεί από την εκπαιδευτικό του.
Αλλιώς, κατεβάζετε κάθε αρχείο στον υπολογιστή σας και το ανοίγετε με οποιοδήποτε browser (π.χ. chrome, firefox, safari, iexplorer κ.λπ.):
Λογισμικό Π.Σ. 2015-2016
> Instructions for Running the Production-Distribution Game “The Beer Game”
- Επιπλέον λογισμικό με case studies:
- Λογισμικό Εικονικών Επιχειρήσεων: Business Game, από την Πράξη «Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ», Μέτρο 2.3 «Αρχική Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση» του ΕΠΕΑΕΚ, 2007-08
- Λογισμικό Εφαρμογών ΗΥ στον Τουρισμό