AT-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ JCloze

Gap-fill exercise

Fill in all the gaps, then press "Check" to check your answers. Use the "Hint" button to get a free letter if an answer is giving you trouble. You can also click on the "[?]" button to get a clue. Note that you will lose points if you ask for hints or clues!
Κεφ. 2 - Η έννοια και η παράσταση της πληροφορίας στον ΗΥ

α) Η είναι μια συμφωνία αντιστοίχισης καθενός συμβόλου που θέλουμε να παραστήσουμε με μια ακολουθία από 0 και 1.
β) Ένα σύνολο αντιστοιχίσεων μεταξύ συμβόλων και ακολουθιών δυαδικών ψηφίων λέγεται .

Κεφ. 4 - Λογισμικό Συστήματος

Οι δυνατότητες ενός συστήματος καθορίζονται από:
1. την επεξεργασίας
2. τη της κύριας μνήμης
3. το των μονάδων εισόδου-εξόδου

Κεφ. 8 - Πληροφοριακά Συστήματα

Στη φάση της των απαιτήσεων απαντάμε στο ερώτημα τι θα κάνει το σύστημα όταν αναπτυχθεί.
Στη φάση του απαντάμε στο ερώτημα πώς θα κάνει αυτά που θα κάνει το σύστημα.

ενός Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) ονομάζεται το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της απόφασης ανάπτυξης και της απόσυρσής του.

Οι , το , οι διαδικασίες , το λογισμικό και τα , είναι τα 5 βασικά στοιχεία ενός Π.Σ.

Η διόρθωση των λαθών ενός Π.Σ. μπορεί να συμβεί είτε στη φάση του είτε στη φάση της συντήρησης.

Ποιες παραμέτρους θεωρείτε ως τις σημαντικότερες για την επιτυχή ανάπτυξη και λειτουργία ενός Π.Σ.;
1. Ύπαρξη καλά ορισμένων .
2. Σωστός προσδιορισμός των αναγκαίων .
3. Κατάλληλη κατάρτιση του .
4. Ύπαρξη κατάλληλου υλικού.
5. Διαθεσιμότητα κατάλληλου .

Κεφ. 10 - Εφαρμογές πληροφορικής
Η εξάπλωση των μικροϋπολογιστών και του Διαδικτύου, καθώς και η ανάπτυξη των μηχανών αναζήτησης (searching engines), επέτρεψαν στους επιστήμονες:
α) να αναζητούν από περισσότερες πηγές.
β) να τις πληροφορίες αυτές στα δικά τους αποθηκευτικά μέσα
γ) να προβάλλουν και να διαδίδουν το έργο τους μέσα από το .

Μπορούμε να χωρίσουμε τις εκπαιδευτικές εφαρμογές που χρησιμοποιούν υπολογιστή σε δύο μεγάλες κατηγορίες:
1. εκείνες με τις οποίες παρέχεται εκπαίδευση με τη βοήθεια του υπολογιστή (CAI - ) και
2. εκείνες με τις οποίες γίνεται διαχείριση της εκπαίδευσης με τη χρήση του υπολογιστή (CMI - ).