Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών
2014-2026 B' ΕΠΑ.Λ. - Γενικής Παιδείας
Εκπαιδευτικός: Πάσχου Κωνσταντίνα
MOODLE
>> Διαγώνισμα Α' τετραμήνου Δευτέρα 15-12-2025
>> MOODLE QUIZ Μέρος Α': Κεφάλαιο 2. Η έννοια του προβλήματος
>> 2.1 - 2.2 Η έννοια του Προβλήματος & Κατηγορίες Προβλημάτων: JCloze & JQuiz
>> 2.3 Στάδια Επίλυσης Προβλήματος JMatch
2.1 Το πρόβλημα στην επιστήμη των Η/Υ
2.2 Κατηγορίες προβλημάτων
2.3 Διαδικασία επίλυσης προβλημάτων
e-BOOK: Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y - Β' τάξη ΕΠΑΛ
-
SOFTWARE - λΟΓΙΣΜΙΚΟ
1. Βασικές Έννοιες
Ενότητα 1: Βασικές Έννοιες
e-YΛΙΚΟ http://introcsprinciples.wordpress.com
- 1.1. Επιστήμη των Υπολογιστών με τη χρήση Εννοιολογικού Χάρτη
Πρόταση διδασκαλίας της 1ης Ενότητας, Βασικές Έννοιες, Κεφάλαιο 1.1. Επιστήμη των Υπολογιστών με τη χρήση εννοιολογικού χάρτη (μία διδακτική ώρα).
Μπορείτε να δείτε σε καλύτερη ανάλυση τον εννοιολογικό χάρτη μη συμπληρωμένο και συμπληρωμένο.
2. Θέματα Θεωρητικής Επιστήμης Υπολογιστών
Ενότητα 2: Θέματα Θεωρητικής Επιστήμης Υπολογιστών
- Game-based Learning από την Κωνσταντίνα Πάσχου:
2.1.1 - 2.1.3 Η έννοια του Προβλήματος & Κατηγορίες Προβλημάτων: JCloze & JQuiz
2.1.4 Στάδια Επίλυσης Προβλήματος JMatch
2.2.1, 2.2.3 & 2.2.4: ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ JCloze
2.2.2 Χαρακτηριστικά αλγορίθμου JMatch
2.2.3 Ανάλυση Αλγορίθμων, Θεωρία Υπολογισμού, Πολυπλοκότητα & Υπολογισιμότητα Αλγορίθμων JMatch
2.2.5 Αναπαράσταση αλγορίθμου JCloze
-
Κριτήρια Αξιολόγησης:
-
Ασκήσεις από το συνάδελφο Παύλου Δημήτρη:
-
Γλώσσες προγραμματισμού που μπορείτε να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας.
ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ: www.pseudoglossa.gr
Young Developer - Visual Programming Software Tools
e-YΛΙΚΟ http://introcsprinciples.wordpress.com:
Παράγραφοι 2.1.1 Η έννοια του προβλήματος, 2.1.2 Κατηγορίες Προβλημάτων (Επιλύσιμα, μη επιλύσιμα και ανοικτά προβλήματα) και 2.1.3 Υπολογιστικά Προβλήματα: μία διδακτική περίοδος.
-
Θέμα προς συζήτηση: Μπορεί κάθε χάρτης να χρωματιστεί με τέσσερα χρώματα το πολύ, ώστε οι γειτονικές χώρες να είναι χρωματισμένες διαφορετικά;
-
Σημείωση: μπορεί να προσεγγιστεί μέσω της Δραστηριότητας "Ο φτωχός χαρτογράφος" – Χρωματισμός Γράφων του CS Unplugged: http://csunplugged.org/graph-colouring
Δύο προτάσεις διδασκαλίας για τις παραγράφους 2.2.1 και 2.2.2:
Παράγραφοι 2.2.1 και 2.2.2: 10 διδακτικές ώρες.
Προτάσεις διδασκαλίας: 1η Πρόταση Διδασκαλίας 2h και 2η Πρόταση Διδασκαλίας 1h
-
Ενότητα 2.2: Ενδεικτικές απαντήσεις των Ερωτήσεων - Δραστηριοτήτων
3. Θέματα Εφαρμοσμένης Επιστήμης HY
Ενότητα 3: Θέματα Εφαρμοσμένης Επιστήμης των Υπολογιστών
3.1 Λειτουργικά Συστήματα: 3.1.1 JCLOZE, 3.1.3 & 3.1.4 JCLOZE, 3.1.5 JMatch
3.2 Πληροφοριακά Συστήματα: 3.2.1 JCloze, 3.2.2 JCloze, 3.2.3 & 3.2.4 JCloze, 3.2 JQuiz