Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
Print

Πληροφορική Α' ΕΠΑ.Λ. 2021-2023

Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πάσχου (Constance Paschou)

2021-2023

MOODLE 26 & MOODLE315

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Β Τετραμήνου 2023-2024:

  • Α2 > Τρίτη 16-4-2024

  • Α1 > Τρίτη 16-4-2024 και Πέμπτη 18-4-2024 

11. Εισαγωγή στην HTML

11. Εισαγωγή στην HTML, σελ.93-102

School book chapter 11 for Google Translation and ENGLISH pdf to download

  1. Download the editor: NOTEPAD++ 
  2. Experiment on HTML and CSS using the online platforms:

ΕΞΑΣΚΗΣΗ μέσα στα MOODLE Assignments:

1. Άνοιξε ένα MOODLE Assignment, ανέπτυξε το μενού μορφοποίησης και πάτησε το κουμπί < >

2. Μελέτησε το άρθρο: HTML Styles - CSS και χρησιμοποίησε τον κατάλληλο κώδικα CSS μέσα στο HTML περιβάλλον του MOODLE Assignment.

 

ACTIVITIES

 

Useful Links

 

7. Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα

7. Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα, σελ. 54-72

Παρακολουθήστε ένα ενδιαφέρον βίντεο: http://www.ted.com/talks/thomas_suarez_a_12_year_old_app_developer

AppInventor 

Tutorials for MIT App Inventor

Αποτέλεσμα εικόνας για app inventor logo     DOWNLOAD AppInventor Offline  

 

After downloading, install the application (app)

Open the app and click the buttons: 1) All AI2 Offline Server and 2) Start Invent. Wait for the browser to open the URL: http://localhost:8888/login/

Select: "Click Here to use your Google Account to login", and in the URL http://localhost:8888/_ah/login?continue=http%3A%2F%2Flocalhost%3A8888%2Flogin%2Fgoogle%3Flocale%3Den, below the email "This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it."  select: "Sign in as administrator" and press "Login".

Tip 1: If you add sound to you projects, you need your own headphones with the appropriate audio jacks for PC

Tip 2: To run your project, on the menu bar select: Connect > Emulator and wait for the mobile emulator to load. 

Tip 3: To exit AppInventor Offline, press the button "Stop AI2Offline"

Tip 4: Some projects/examples are into this google folder ready to open, study and run on the emulator.

– Ανάπτυξη εφαρμογών σε App Inventor.pdf

– Συνοδευτικά αρχεία εφαρμογών.zip

  

Alice 3D programming:

  1. Alice LogoALICE 3 software & resources 
  2. ENGLISH ALICE 3 pdf Tutorial for beginners 

  3. Κατέβασε το αρχείο με τον "κώδικα" και τις σημειώσεις της εκπαιδευτικού σου για να δημιουργήσεις το δικό σου πρόγραμμα και βίντεο!

  4. Παρακολούθησε το επόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί σε Alice 3.1

YouTube Tutorials

 

Game-based Learning

Quiz, Crosswords & Match: Online & Offline

2.1  Crossword    2.2  Quiz πολλών επιλογών    2.3  Matching    2.4  Cloze

QUIZLET: flash-cards, Scatter & άλλα πολλά... 

2.1 QUIZLET      2.2 QUIZLET     2.3.a QUIZLET     2.3.b QUIZLET

 

Useful Link: Young Developer - Visual Programming Software Tools

 

9.3. Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0

9.3. Από τον Web 1.0 στον Web X.0, σελ. 84-86

 

Game-based Learning: Quizzes Online & Offline

Matching 9.3.1     

More Quizzes in MOODLE chapter 9.3

 

 

10. Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου

10. Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου, σελ. 87-92

 

 

13. Εφαρμογές Νέφους

13. Εφαρμογές Νέφους (Cloud Apps), σελ. 110-118

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο

ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ η χρήση του sch +γραφις

Άλλα Παραδείγματα εφαρμογών νέφους: Dropbox, Google Drive [Google Docs, Spreadsheets, Slides, Forms]

ENGLISH online tutorial on Google Drive

ACTIVITIES

  1. Create a shared Slide Presentation in Google Drive (1 slide for each student and complete simultaneously)
  2. Create a Questionnaire in  Google Drive Forms, comlete the form to test it, and see the results in the worksheet of answers.

 

 

14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από Απόσταση

 

14.2 Επικοινωνία και Συνεργασία από απόσταση, σελ. 122-123

 Remember WEBEX...

 

15. Κοινωνικά Δίκτυα

 

15. Κοινωνικά Δίκτυα, σελ. 124-132

 

 

16. Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο

 

16. Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο, σελ. 133-143

 

MOODLE Chapter 16: Activities & Exams 

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ στην Ασφαλή Πλοήγηση στο Διαδίκτυο: Testing prior knowledge

VIDEOS

Το video clip αναφέρεται στα ανεπιθύμητα προγράμματα που ονομάζονται ιοί και προκαλούν προβλήματα στη λειτουργία του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Επίσης γίνεται αναφορά στους τύπους ιών και στις ζημιές που προκαλούν καθώς και στους τρόπους διάδοσής τους.

Το video clip αναφέρεται στην κατηγορία ιών με το όνομα Trojan horses. Πρόκειται για προγράμματα μεταμφιεσμένα σε ακίνδυνα, όπως πρόγραμμα προστασίας οθόνης που ενώ δεν προκαλούν κάποια δυσλειτουργία στον υπολογιστή μπορούν ωστόσο να αντλήσουν πληροφορίες όπως κωδικούς χρήσης και πρόσβασης στο διαδίκτυο και να τις χρησιμοποιήσουν για παράνομες ενέργειες.

ACTIVITIES

Μελέτησε τον Εννοιολογικό Χάρτη "Κακόβουλο Λογισμικό" και συμπλήρωσε το Quiz 5.a

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ 4, Κεφ. 13-16

Quiz Online & Offline  4.1  Quiz 

 

2014-2016

2014-2016

"ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ"

Κύκλοι Προσανατολισμού:

Εφαρμοσμένων Τεχνών (ΑΕ), Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΑΤ), Διοίκησης & Οικονομίας (ΑΥ)

1. ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1η

ΥΛΙΚΟ-ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, σελ. 8-42

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1η - Gmail, Paint, File Properties, GoogleDrive pptx:

  • Δημιουργήστε λογαριασμό Gmail
  • Αναζητήστε μία εικόνα στο διαδίκτυο και αποθηκεύστε τη στο φάκελο ΑΕ του ΗΥ σας. Έπειτα ανοίξτε την εικόνα με το Paint (Ζωγραφική) και αποθηκεύστε τη με όλους τους διαθέσιμους τύπους αρχείων εικόνας.
  • Ανοίξτε το google drive και μεταφορτώστε εκεί τον παραπάνω φάκελο ΑΕ.
  • Δημιουργήστε μια Παρουσίαση στο google drive με το ονοματεπώνυμό σας στην 1η διαφάνεια. Κάθε επόμενη διαφάνεια θα περιέχει μία εικόνα του ΑΕ και ένα κείμενο με το μέγεθος της εικόνας σε Kbytes (Kb) και τον τύπο του αρχείου εικόνας με την επέκταση (π.χ. gif, bmp, jpg κ.λπ.). Στην προτελευταία διαφάνεια θα γράψετε τις παρατηρήσεις σας για την ποιότητα των εικόνων σε σχέση με το μέγεθος και τον τύπο τους.
    Χρησιμοποιήστε το Print Screen για να αποτυπώσετε το περιεχόμενο του Φακέλου ΑΕ στην επιλογή "Λεπτομέρειες" και με ταξινομημένα τα αρχεία εικόνας με αυξανόμενο μέγεθος (χωρητικότητα). Τοποθετήστε αυτή την εικόνα στην τελευταία διαφάνεια της παρουσίασής σας.

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2η - Gimp Animation vs. Lunapic:

3α) Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 04. Δημιουργία Κινούμενης Εικόνας.zip, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).

3β) Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα http://www120.lunapic.com/editor/ σημειώστε τις βασικές ομοιότητες και διαφορές της με το GIMP σε μία Παρουσίαση του Google Drive. Τέλος μοιραστείτε την παρουσίαση με τους συμμαθητές σας και την εκπαιδευτικό σας.

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3η - Gimp Animation:

Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 05. Δημιουργία Κινούμενης Εικόνας με έτοιμα φίλτρα.zip, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4η - Gimp Embedding:

Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 13a. Ενσωμάτωση τμήματος εικόνας σε άλλη εικόνα, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5η - Green Screen με Gimp:

Κατεβάστε στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας το αρχείο 20a. Green Screen with GIMP Paschou, αποσυμπιέστε το στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και Δημιουργήστε... Αποθηκεύστε στον ίδιο φάκελο τις δημιουργίες σας, ανεβάστε τον στο Google Drive σας και Διαμοιραστείτε τον (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 6η - Video Green Screen με WAX 2.0

Κατεβάστε το WAX 2.0 και εγκαταστήστε το στον ΗΥ σας.

Δημιουργήστε με WAX 2.0 το δικό σας Video όπως στο: https://www.youtube.com/watch?v=sbKMzIwBj54 (επιλέξτε τη μεγαλύτερη ανάλυση) και ανεβάστε το στο YouTube κανάλι σας - προτείνεται η εγγραφή με τον google λογαριασμό σας (gmail). Στείλτε τον YouTube υπερσύνδεσμο (link) με το βίντεό σας στην εκπαιδευτικό σας και τους συμμαθητές σας.

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 7η - Creating Video Tutorial με Freez Screen Video Capture

Κατεβάστε το Freez Screen Video Capture και εγκαταστήστε το στον ΗΥ σας.

Δημιουργήστε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα που θα επιλέξετε εσείς και ανεβάστε το στο YouTube κανάλι σας -προτείνεται η εγγραφή με τον google λογαριασμό σας (gmail). Στείλτε τον YouTube υπερσύνδεσμο (link) με το βίντεό σας στην εκπαιδευτικό σας και τους συμμαθητές σας.

ΑΕ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 8η - ARt-DUINO: Όταν η Τέχνη συναντά την Πληροφορική

1. Αναζητήστε στο google εικόνες για το "ARDUINO και Τέχνη" και επισκεφθείτε τη σελίδα art and arduino.

2. Τελικά, η πληροφορική είναι ένα σημαντικό εργαλείο που επεκτείνει τους δημιουργικούς ορίζοντες ενός καλλιτέχνη;

3. Παρακολουθήστε το Πώς χρησιμοποιούμε το ARDUINO για να κατασκευάσουμε LEDs που αναβοσβήνουν στο:

https://www.youtube.com/watch?v=U2fUvCFNyI0

4. Υλοποιήστε την παραπάνω κατασκευή στο εργαστήριο πληροφορικής.

5. Διατυπώστε τις νέες ιδέες σας για τη χρήση του arduino στην Τέχνη σε ένα "Έγγραφο του Google Drive" και διαμοιραστείτε το (Δεξί κλικ στο φάκελο > Κοινή Χρήση > Λήψη συνδέσμου με δυνατότητα Κοινής Χρήσης και στην επιλογή "άτομα" συμπληρώστε τα gmails της εκπαιδευτικού και των συμμαθητών σας).

Συναρμολόγηση ΗΥ:

Game-based Learning - Ενότητα 1η

Quiz, Crosswords & Cloze: Online & Offline
1.1  Cloze 1   1.2  Cloze 2   1.3  Quiz    1.4  Crossword

Δείτε και άλλα sites:http://amisail.a-m.gr/EFPL_kef1/

1.1  Το Υπολογιστικό Σύστημα σελ. 9-11 JMatch

1.2  Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας (ΚΜΕ) σελ. 12-14 JMatch  και  JQuiz

Δείτε το JMatch και σε μορφή QUIZLET: http://quizlet.com/55118676/test

1.3  Μνήμη σελ. 15-16 JMatch  και  JCloze

2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ

ΕΝΟΤΗΤΑ 2η

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ–ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, σελ. 44-54

Παρακολουθήστε ένα ενδιαφέρον βίντεο:

http://www.ted.com/talks/thomas_suarez_a_12_year_old_app_developer

NEW! AppInventor:
1) Φύλλο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Μαθητή/τριας
2) Βοηθητικά Αρχεία για δημιουργία android apps με AppInventor 2beta

3) Εφαρμογή AppInventor: "Οι πρωτοχρονιάτικες Ευχές του Σταγονολαδίτσα"
Οδηγίες Εγκατάστασης στο Android & στο PC

Επιπλέον Εκπαιδευτικό Υλικό: http://sepchiou.gr/index.php/yliko/86-appinvcodeclub

NEW! Alice 3D programming:
1) Παρακολουθήστε το επόμενο βίντεο που έχει δημιουργηθεί σε Alice 3.1
2) Κατεβάστε το αρχείο με τον "κώδικα" και τις σημειώσεις της εκπαιδευτικού σας
για να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα και βίντεο!

Game-based Learning - Ενότητα 2η

Quiz, Crosswords & Match: Online & Offline
2.1  Crossword    2.2  Quiz πολλών επιλογών    2.3  Matching    2.4  Cloze

QUIZLET: flash-cards, Scatter & άλλα πολλά...
Συνδέστε τα ακουστικά ή τα ηχεία σας ή παίξτε στο PDA σας!!!

2.1 QUIZLET      2.2 QUIZLET     2.3.a QUIZLET     2.3.b QUIZLET

3. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΝΟΤΗΤΑ 3η

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, σελ. 74-109

Game-based Learning - Ενότητα 3η

Quiz & Match: Online KAI Offline
3.1  Quiz Q1    3.2  Matching 1    3.3  Quiz 2    3.4  Matching 2

Δραστηριότητα 1: Δημιουργήστε δική σας ιστοσελίδα και αναρτήστε τις σχολικές σας εργασίες
Πριν επιλέξετε πλατφόρμα διαβάστε το άρθρο: http://www.digitaltrends.com/social-media/wordpress-vs-tumblr-vs-blogger/

Δραστηριότητα 2: Ανοίξτε το Φύλλο Εργασίας

4. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Game-based Learning - Ενότητα 4η

Quiz Online & Offline 
4.1  Quiz 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:

Γλώσσες προγραμματισμού

Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα

(για τοπική εγκατάσταση ή στο Cloud):
Δείτε και Young Developer - Visual Programming Software Tools 

   Αποτέλεσμα εικόνας για app inventor logo     ALICE 3

Χρήσιμες Ιστοσελίδες

  1. Ακόμα ένα blog για την πληροφορική στην εκπαίδευση: http://pe19.gr
  2. GIMP Φύλλα Δραστηριοτήτων: http://kappas.eu/index.php/drastiriotites-did-senarion

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

2014-2015:

Συμμετοχή του 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθήνας με παρουσιάσεις μαθητών/τριών της Α' ΕΠΑΛ και εισηγήσεις εκπαιδευτικών στην Ημερίδα "Καλές Πρακτικές τάξης Μαθητών και Καθηγητών σε μαθήματα Πληροφορικής" την Τρίτη 28-4-2015, στο 1ο Ε.Κ./6ο ΕΠΑ.Λ. Αθήνας. Διοργάνωση: Μπελεσιώτης Β. - σύμβουλος Πληροφορκής σε συνεργασία με το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ και τα στελέχη σχολείων φιλοξενίας της ημερίδας.
Εισηγήσεις από τις εκπαιδευτικούς: Δριμυλή Αικατερίνη και Πάσχου Κωνσταντίνα.
Εισηγήσεις από 12 μαθητές/τριες της Α' ΕΠΑ.Λ. με την καθοδήγηση της εκπ/κού Πάσχου Κωνσταντίνας με θέματα: «AppInventor Improvisations»: παρουσίαση εφαρμογών σε tablets μέσω του περιβάλλοντος App Inventor και «Digital Artworks» παρουσίαση πολυμεσικών εφαρμογών (blogs, video & images).

2013-2014

2013-2014

Ύλη & Οδηγίες 2013-2014
ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΒΙΒΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ & ΤΕΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΕΔΩ ή ΕΔΩ

ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Όλες οι Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις Θεωρίας για mobile Learning

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ microPROJECTS  σε WORD και PDF

  1. Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις QUIZ
  2. Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις  CLOZE (Συμπλήρωσης Κενών)
  3. Διαδραστικές Επαναληπτικές Ερωτήσεις  MATCH (Αντιστοίχισης)

Εκφωνήσεις Εργασιών

ΕΡΓΑΣΙΕΣ: Homeworks (HW) και Classworks (CW)

CW_1: Δημιουργήστε το gmail σας, προσθέστε όλες τις επαφές των συμμαθητών/τριών σας και στείλτε email επιβεβαίωσης στην εκπαιδευτικό σας.

CW_2: Δημιουργήστε ένα ομιλούν avatar στο voki με ένα δικό σας διαφημιστικό μήνυμα για τη συλλογή τηγανέλαιου στο σχολείο μας και στείλτε τον υπερσύνδεσμο στην εκπαιδευτικό σας.

CW_3: Δημιουργήστε ένα αρχείο Jpg με τις ευχές σας για τη νέα χρονιά και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.

CW_4: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ: Δημιoυργήστε μία Παρουσίαση με Περιεχόμενα και Υπερσυνδέσμους για το μάθημα "Ηλεκτρολογία" και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.

CW_5: Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα http://4epal-athin.att.sch.gr/index.php/en/drastiriotite s/programmatam/politistika/thechnoculture και δημιουργήστε τα δικά σας βίντεο (π.χ. σε movie maker) για το υλικό (Hardware) του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

CW_6: Web 2.0 - Animoto: Αναζητήστε πληροφορίες στο διαδίκτυο για τη χρήση και λειτουργία του animoto και δημιουργήστε ένα video σχετικό με το θέμα hardware που επιλέξατε.
Κριτήρια αξιολόγησης: 1) διάρκεια ολοκλήρωσης του project, 2) εξοικονόμηση ψηφιακών πόρων, 3) σχετικότητα με το θέμα και 4) ικανότητα μεταφοράς τεχνογνωσίας σε άλλους συμμαθητές.
Εκπαιδευτικές μέθοδοι: self-teaching & peer learning.

CW_7: Πληροφοριακά Συστήματα ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΥ. Κατεβάστε ένα παράδειγμα Πληροφοριακού Συστήματος.
 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: 1) Τί είναι Πληροφοριακό Σύστημα (Π.Σ.); 2) Εντοπίστε 3 παραδείγματα Π.Σ. & 3) Ποια είναι τα Πλεονεκτήματα & Μεικονεκτήματα Π.Σ. κατά τη γνώμη σας;

CW_8: Mobile Learning - 8.1 Εντοπίστε τα Κριτήρια Αξιολόγησης ενός tablet για χρήση του σε mobile Learning και ταξινομήστε τα στο Excel κατά προτεραιότητα.
8.2 Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης tablet στο σχολείο;
8.3 Αναζητήστε στο διαδίκτυο συσκευές tablet που πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές σας, αποθηκεύστε τα συγκριτικά αποτελέσματα στο Excel και στείλτε το στην εκπαιδευτικό σας.

CW_9:  AT-Research Project with Hot Potatoes & Moodle

CW_10: Διαδραστικές Ερωτήσεις - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΩΡΙΑΣ

ΗW_1: Δημιουργήστε ένα μικρό βίντεο στο MovieMaker με τις εικόνες του Σταγονολαδίτσα που έχουν σταλεί στο email σας, προσθέστε μουσική και υπότιτλους και  στείλτε το με email επιβεβαίωσης στην εκπαιδευτικό σας.

Απαντήσεις Εργασιών

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 2013-2014
ΕΠΩΝΥΜΟ CW_2 CW_3  HW_1 CW_4 CW_5 CW_6 CW_8 CW_9 CW_10
Β Voki Wishes  WMV  PPT  CW5 4th-animoto-4.1 mLearning   ANSWERS
Γ Voki > (GIF)  WMV PPT   5th-animoto-4.1    Hot PotatoesJcloze & html  ANSWERS 1 & 2 
Γ Voki Wishes    PPT, PPT2   3rd-animoto-4.1 mLearning  Hot PotatoesJcloze & html ANSWERS
Η Voki Wishes    PPT     mLearning   ANSWERS
Κ Voki Wishes    PPT, PPΤΧ     mLearning Hot PotatoesJcloze  ANSWERS
Κ Voki Wishes  WMV PPT, PPΤΧ   6th-animoto   Hot PotatoesJcloze & html ANSWERS
Μ Voki Wishes  WMV  PPT     mLearning  Hot PotatoesJcloze & html  ANSWERS
Μ Voki Wishes       2nd-animoto1, animoto2 mLearning    
Μ Voki Wishes   PPT   1st-animoto-4.3 mLearning Hot Potatoeshtml ANSWERS
Ο Voki > (JPG)  Ok  PPT    animoto     ANSWERS 
Σ Voki     PPT   3rd-animoto     ANSWERS 
Τ Voki > (JPG) WMV PPT   1st-animoto1, animoto2-4.1     ANSWERS
Τ Voki Wishes  Ok PPT   6th-animoto mLearning   ANSWERS
Τ Voki     PPT   animoto     ANSWERS
Φ Voki Wishes   PPT   5th-animoto mLearning    ANSWERS
Φ Voki  > (GIF)               
Χ Voki         4th-animoto      
Χ Voki > (JPG)    PPT   animoto-4.2 mLearning    ANSWERS 
Λ Voki      PPT   2nd-animoto-4.3      
  • Εργασίες στην Επεξεργασία Εικόνας (CW_3):

 

  • Εργασίες CW_4 και CW_5:
 

 

  • Εργασίες Mobile Learning: Κριτήρια Αξιολόγησης ενός tablet για mobile Learning (CW_8):

 

  • Διαδραστικές Ερωτήσεις (CW_10):

 

  • Εργασίες στην Επεξεργασία Video (ΗW_1):
 

 

 

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech