Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech
Print

Μαθητεία: Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής

Εκπαιδευτικός: Πάσχου Κωνσταντίνα

Πρόγραμμα Σπουδών, Θέματα Πιστοποίησης, Θεσμικό Πλαίσιο Μαθητείας  

2. Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία

Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία

 

NEW Quizzes & Google Forms 2019-2020

ΑΥΕ-Γ-EAEY-2019-20_K3.A_Match

ΑΥΕ-Γ-EAEY-2019-20_K3.B_MultiSelect

Google Form ΑΥΕ-Γ-ΕΑΕΥ_Κεφ.3Α_2019-20: Κοινωνικά Δίκτυα και Ασφάλεια στο Διδίκτυο

Google Form ΑΥΕ-Γ-ΕΑΕΥ_Κεφ.3Β_Εργασία SAR (2019-20)

 

Quizzes από Γ-ΕΑΕΥ

Κεφ. 3.2.1

Κεφ. 3.2.2 & 3.2.3

Κεφ. 3.3.1 & 3.3.2

Κεφ. 3.3.4 & 3.4

 

Χρήσιμα Links

Δραστηριότητες

1η Δραστηριότητα: SAR

Ο ρυθμός ειδικής απορρόφησης (SAR – Specific absorption rate): 1) τι μετρά και σε ποιες μονάδες; 2) πόσο επηρεάζουν τα κινητά την υγεία του ανθρώπου; 3) ποιες τιμές SAR έχουν τα μοντέλα των φορητών συσκευών που χρησιμοποιείς εσύ και τα άτομα στο σπίτι σου;

2η Δραστηριότητα: CLOUD STORAGE

Τι είναι το Cloud Storage και ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του;

3η Δραστηριότητα: SKYPE

Skype: Τι είναι, σε τι χρησιμεύει και ποια είναι κατά τη γνώμη σου τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του σε σχέση με άλλα μέσα επικοινωνίας (π.χ. τηλέφωνο, VoIP κ.ά.)

4η Εργασία: ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

Ποιο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης χρησιμοποιείς περισσότερο και με ποια κριτήρια το επέλεξες; Ποια είναι κατά τη γνώμη σου τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά του σχετικά με την ασφάλεια και υγεία σου (κοινωνική, ψυχολογική κ.λπ.);

 

8. CMS

8. Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)

ΥΛΗ: Από τις Σημειώσεις Γ-ΕΑΕΥ το 2ο Κεφάλαιο 

Ε8.1 Εργαστήριο

ΟΔΗΓΙΕΣ και ΠΑΚΕΤΑ Εγκατάστασης του Wordpress.org σε τοπικό server XAMPP για ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ και για ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ

Εναλλακτκά, δοκιμάστε το Bitnami Applications με προεγκατεστημένα πακέτα Wordpress, Joomla, Drupal και άλλα πολλά :)

  

E8.2 Quizzes

Ε8_Κεφ. 2.1 > CMS & Wordpress  [Quiz]

Ε8_Κεφ. 2.2.a > Σελίδες, Άρθρα, Κατηγορίες και Ετικέτες  [Cloze]

Ε8_Κεφ. 2.2.b > Ετικέτες, Κατηγορίες και Υποκατηγορίες  [Cloze]

Ε8_Κεφ. 2.3 > Διαχείριση μελών ιστοτόπου  [Cloze]

Ε8_Κεφ. 2.4.a > Σχόλια στο Wordpress (Α' Μέρος)  [Cloze]

Ε8_Κεφ. 2.4.b > Σχόλια στο Wordpress (B' Μέρος)  [Cloze]

 

E8.3 Προαιρετική Εργασία:

Εάν έχεις μια δική σου ιστοσελίδα ή blog, συμπλήρωσε το Link και αξιολόγησέ την σε αυτή τη φόρμα.  

Συντελεστές Αξιολόγησης WordPress (Κεφ. 2) 

 

Προγραμματισμός σε γλώσσα Python

Προγραμματισμός σε γλώσσα Python

Quizzes

Κεφ. 1.2.Α

Κεφ. 1.2.Β

Κεφ. 1.2.Α

Κεφ. 1.3.Α

Κεφ. 1.3.Β

Κεφ. 1.3.C

Κεφ. 1.3 – Επανάληψη

Quiz: Αριθμομηχανή σε Python

 

Προγράμματα σε Python & Tkinter

Προγράμματα σε Python και Tkinter

Κεφ. 1: Python: Σημειώσεις της εκπαιδευτικού

  • Προγράμματα (.py) με: α) τα Παραδείγματα και β) τις Δραστηριότητες του σχολικού βιβλίου:

  • Επιπλέον Προγράμματα σε Τkinter - Python

Σημειώνεται ότι οι εντολές της Τkinter δεν περιλαμβάνονται στη διδακτέα ύλη αλλά μπορούν να αξιοποιηθούν σε προγράμματα εκτός σχολικού ωραρίου (εγκεκριμένα από τη Διεύθυνση Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης) όπως: Περιβαλλοντικά, Πολιτιστικά και Αγωγής Υγείας ή / και σε Διαγωνισμούς Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε συνδυασμό με Arduino, Rasberry κ.ά.

  • Υλικό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών 29-10-2015 στη Γλώσσα Προγραμματισμού Python:

Διοργάνωση: Δρ. Βασίλειος Σωτ. Μπελεσιώτης (PhD Τμήματος Πληροφορικής, MSc) Σχολικός Σύμβουλος κλάδου ΠΕ19 - Πληροφορικής στο 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Αθήνας.

 

Διδακτικές Προτάσεις για Python

Διδακτικές Προτάσεις για Python

e-CLOZE σε όλες τις ενότητες του σχολικού βιβλίου σε html:

Σημείωση: Αποθηκεύστε τα αρχεία σε PC ή φορητή συσκευή ώστε να είναι διαθέσιμα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο

Για εκπαιδευτικούς διατίθενται τα source files (Hot Potatoes 6.3) των παραπάνω e-CLOZE ώστε να τα προσαρμόσουν ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών/τριών τους. 

 

 

 

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech