4ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ–ΓΠ-Ο επαγγελματισμός στην Τεχνική Υποστήριξη Υ.Σ. 2015-16, Κεφ.1 - Πάσχου Κων/να
Quiz
Show all questions
<=
=>
Από τις παρακάτω προτάσεις επιλέξτε αυτές που χαρακτηρίζουν τον επιτυχημένο επαγγελματία στην Τεχνική Υποστήριξη Υπολογιστικών Συστημάτων:
Παρέχω στους πελάτες μου πολλά μέσα επικοινωνίας (email, τηλεφωνική υποστήριξη, instant messaging, κοινωνικά δίκτυα, forum, blog, ιστοσελίδα κ.ά.)
Ελέχγω το επαγγελματικό email μία φορά την εβδομάδα.
Χρησιμοποιώ πάντα jargon (εξειδικευμένη φρασεολογία) στη συνομιλία με τους πελάτες.
Είμαι ευγενικός κάθε φορά που καθυστερώ στο ραντεβού με πελάτη.
Όταν συνομιλώ με πελάτη του ζητώ ευγενικά συγνώμη όταν τον διακόπτω για να απαντήσω σε προσωπικές κλήσεις.
Εκπαιδεύω τους πελάτες με συμβόλαιο ώστε να λύνουν μόνοι τους τα απλά προβλήματα για να μειώσω το κόστος της τεχνικής υποστήριξης.
Αν ο πελάτης μου έχει κατά τη γνώμη μου παράλογες απαιτήσεις διακόπτω ευγενικά την επικοινωνία μαζί του.
Διαχειρίζομαι τις προσδοκίες των πελατών μου ανάλογα με το πολιτισμικό τους υπόβαθρο.
Τηρώ επιλεκτικά τους όρους των συμβολαίων υποστήριξης.
Ο manager τεχνικής υποστήριξης είναι υπεύθυνος για οποιοδήποτε πρόβλημα δημιουργηθεί από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης.
Ο πελάτης θα πρέπει να γνωρίζει αν στην ομάδα τεχνικής υποστήριξης υπάρχουν διαφωνίες για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος.
Όταν οι πελάτες είναι ασαφείς στα ερωτήματα που κάνουν, ο τεχνικός κάνει όσες διευκρινιστικές ερωτήσεις απαιτούνται (π.χ. «αν κατάλαβα σωστά εννοείτε ότι...;»
Οι οδηγίες/τεκμηρίωση, τα forums και τα F.A.Q. είναι απαραίτητα στην ιστοσελίδα της εταιρείας τεχνικής υποστήριξης για να εκπαιδεύεται ο πελάτης και να μειώνεται το κόστος πελάτη.
Ο τεχνικός υποστήριξης πρέπει να είναι ψυχρός και απρόσωπος.
Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης παρέχει άμεση ανταπόκριση.
Είναι αυτονόητο ότι ο πελάτης συνήθως περιμένει απάντηση μέσα στην ίδια εργάσιμη ημέρα και ο τεχνικός υποστήριξης φροντίζει να την παρέχει μέσα σε λίγες ώρες.
Στο συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης αναφέρονται ρητά ποιες υπηρεσίες είναι δωρεάν, για ποιες υπάρχει κόστος, πόσο είναι το κόστος και ο τρόπος πληρωμής του.
Check
OK