Κ.7.2.8.a-Βπ-ΤΘΠ & ΠΥΛ-Επαγγελματισμός- Εκπ/κός: Πάσχου Κων/να
Quiz
Show all questions
<=
=>
Ποιες από τις παρακάτω συμπεριφορές πιστεύεις ότι οφείλει να έχει ο τεχνικός πωλήσεων κατά την επικοινωνία με έναν Πελάτη (επέλεξε μόνο τις σωστές):
να ελαχιστοποιεί (απαξιώνει) τα προβλήματα των πελατών
_
να χρησιμοποιεί επαγγελματική ορολογία (jargon) χωρίς να την επεξηγεί στον Πελάτη
_
η φωνή ή/και η στάση του να έχουν τον κατάλληλο τόνο και ένταση
_
να μην έχει αμυντική συμπεριφορά
_
να μην αποσπάται η προσοχή του όταν συνομιλεί με τον πελάτη
_
να αφήνει τους πελάτες να περιμένουν περισσότερο από ότι συνηθίζεται στην εταιρεία που εργάζεται
_
αν χρειαστεί να μεταφερθεί το τηλεφώνημα του Πελάτη σε άλλον τεχνικό/πωλητή, να εξηγήσει το σκοπό της μεταφοράς και να ζητήσει τη συγκατάθεση του πελάτη
_
μπορεί να σχολιάσει στον Πελάτη κάποιον άλλο συνεργάτη/συνάδελφό του
_
δεν κριτικάρει τους Πελάτες
_
μπορεί να αποκαλέσει με αρνητικούς χαρακτηρισμούς έναν "δύσκολο" πελάτη
_
Check
OK