Κ.1.1.2B -Βπ-Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού- Εκπ/κός: Πάσχου Κων/να

Συμπλήρωση κενών

Συμπλήρωσε όλα τα κενά και έπειτα πάτησε το κουμπί "Έλεγχος" για να ελέγξεις τις απαντήσεις σου.
   Β2Β      Συμφωνητικά      επιχειρήσεις      καταναλωτές      σύνδεσης      υποστήριξης      φιλοξενίας      after sales      online      Retail      Service Providers      SLA      Wholesale   
1.1.2.B - Λιανικό Εμπόριο και Χονδρικό Εμπόριο
Η Πώληση Υπηρεσιών Πληροφορικής.


a)Λιανικό Εμπόριο (αγγλικά: )Υπηρεσιών Πληροφορικής
Είναι οι πωλήσεις υπηρεσιών (αγγλικά: ), απευθείας στους που θα τα χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι.
Στην ελληνική αγορά πληροφορικής το λιανικό εμπόριο υπηρεσιών πληροφορικής γίνεται μέσω:
α) των καταστημάτων (π.χ. οι υπηρεσίες που παρέχει ένας τεχνικός πωλήσεων στο κατάστημα) ή
β)εταιριών μέσω διαδικτύου (αγγιλά: ) σε μεμονωμένους πελάτες, οι οποίες εταιρείες πωλούν συμβόλαια συντήρησης, εκπαίδευσης και χρηστών (αγγλικά: support), παροχή ιστοσελίδων και στο διαδίκτυο (αγγλικά: Internet
Providers) κ.α.


b)Χονδρικό Εμπόριο (αγγλικά: )Υπηρεσιών Πληροφορικής
Είναι οι πωλήσεις υπηρεσιών από σε (που σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται με τη σειρά τους , να τις μεταπωλήσουν στους καταναλωτές).
Στην αγορά πληροφορικής χονδρικό εμπόριο υπηρεσιών κάνουν οι εταιρείες προς άλλες εταιρείες (business-to-business ή ).
Παραδείγματα:
1)μαζικές ψηφιακές παροχές (όπως παροχή σύνδεσης στο Internet, εταιρικοί λογαριασμοί e-mail, Mbyte σύνδεσης από κινητά τηλέφωνα), που προσφέρουν μεγάλες εταιρείες στους υπαλλήλους τους
2) συντήρηση μεγάλων υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων Η/Υ σε άλλες εταιρείες με Συμφωνητικά Επιπέδου Υπηρεσιών (αγγλικά: 's).
Τα Επιπέδου Υπηρεσιών περιγράφουν τις δεσμεύσεις και υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν απέναντι στις άλλες "εταιρείες-πελάτες" έναντι οικονομικής αμοιβής. Για παράδειγμα: που θα προσφέρεται η υπηρεσία, εγγυήσεις χρόνου απόκρισης (ανάλογα με τον τύπο κλήσης και το επίπεδο συμφωνίας υπηρεσιών), εξοπλισμός ή και λογισμικό που θα υποστηριχτούν, προληπτική συντήρηση, κόστη και Ποινική ρήτρα σε ενδεχόμενο αδυναμίας κάλυψης, χρόνος της διαθεσιμότητας υπηρεσιών - π.χ. 24X7 (δηλ. Δευτέρα έως Παρασκευή από 9 π.μ. μέχρι 5 μ.μ.).