Κ.1.1-Βπ-Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού- Εκπ/κός: Πάσχου Κων/να

Συμπλήρωση κενών

Συμπλήρωσε όλα τα κενά και έπειτα πάτησε το κουμπί "Έλεγχος" για να ελέγξεις τις απαντήσεις σου.
   ΔΕΝ αποθηκεύονται      άυλες      αποθηκευθεί      καταναλωθεί      καταναλωτές      να παραχθεί      οικονομικής      προμηθευτές      συναλλαγών      τζίρο      υλική      υπηρεσία      Market   
1.1 Η Αγορά Πληροφορικής - Προϊόντα και υπηρεσίες Πληροφορικής

Αγορά (στα αγγλικά: ) σε κάποιον κλάδο δραστηριότητας (π.χ. πληροφορική, τηλεπικοινωνίες)είναι το σύνολο των που μπορούν να γίνουν ανάμεσα σε όλους όσους πουλάνε () και σε όλους όσους αγοράζουν () προϊόντα ή υπηρεσίες του κλάδου.
Οι καταναλωτές συμμετέχουν στις διάφορες αγορές δημιουργώντας ή συντηρώντας τον οικονομικό κύκλο () της Ελληνικής ή της Διεθνούς Αγοράς Πληροφορικής.

Διαφορές Προϊόντος και Υπηρεσίας Πληροφορικής.

Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι τα μεν Προϊόντα έχουν φυσική ή υπόσταση (όγκο, βάρος, σχήμα κ.λπ.) όπως π.χ. οι οθόνες, ενώ οι Υπηρεσίες είναι (π.χ. επιδιόρθωση κινητού).
Οι κυριότερες ιδιότητες ενός προϊόντος είναι ότι: το προϊόν μπορεί να , να μεταφερθεί, να συντηρηθεί και να τοποθετηθεί, κάτι που ΔΕΝ μπορεί να γίνει μια άυλη .
Οι κυριότερες ιδιότητες μιας υπηρεσίας είναι ότι: η υπηρεσία μπορεί να συσταθεί (), να μεταβιβαστεί, να πωληθεί και να άμεσα ή τμηματικά. Για παράδειγμα, η παροχή εκπαίδευσης σε πελάτες, για τον τρόπο χρήσης νέου προϊόντος μετά την αγορά του.
Οι υπηρεσίες, λόγω της μη - υλικής τους υπόστασης, και ΔΕΝ μεταφέρονται ως φυσικά αντικείμενα.