1.1.4 Το Μείγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Ορισμός:
Το Marketing Mix είναι ένα
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place marketing που βοηθά την επιχείρηση να αποφασίσει για το σχεδιασμό, την παραγωγή, την προώθηση, την τιμή και τη διανομή ενός προϊόντος έτσι ώστε το προϊόν να ικανοποιεί
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place των πελατών και ταυτόχρονα να εκφράζει
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place της επιχείρησης και να ικανοποιεί
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place της επιχείρησης(πηγές: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C122/38/219,1102/ και σχολικό βιβλίο, τροποποιημένα).
Το παραδοσιακό Marketing περιλαμβάνει τα 4P's , δηλαδή τα ΤΕΣΣΕΡΑ (4) χαρακτηριστικά του προϊόντος:
Product , Price , Promotion,
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place .
Η λέξη ΜΕΙΓΜΑ σημαίνει ότι κάθε μεταβολή σε ένα από τα 4 αυτά χαρακτηριστικά
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place τα υπόλοιπα (σαν συγκοινωνούντα δοχεία).
ΕΡΩΤΗΣΗ 7 σχολικού βιβλίου:
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Μείγματος Μάρκετινγκ; (Τι σημαίνει καθένα από τα 4 P's)
Απάντηση:
1) Product ->
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place : Το Φυσικό προϊόν ή/και η υπηρεσία που συνδέεται με το προϊόν, σήμα (brand name), ονομασία, σχεδιασμός(design), ποιότητα (quality), συσκευασία κ.ά.
2) Price ->
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place προϊόντος
3) Promotion ->
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place του προϊόντος όπως π.χ. διαφήμιση,
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place σχέσεις,
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place πώληση, προώθηση
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place με κουπόνια, εκπτώσεις, διαγωνισμούς κ.ά.
4) Place -> Κανάλια
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place ,
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place κάλυψη,
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place καταστημάτων λιανικής πώλησης κ.ά.
ΕΡΩΤΗΣΗ 1.1.4.Α
Σημειώστε 4 περιπτώσεις που χρειάζεται το εργαλείο Marketing Mix.
Απάντηση:
1) Κάθε φορά που αλλάζει
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place του Κύκλου
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place του προϊόντος.
2) Όταν αλλάζουν
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place της επιχείρησης σε σχέση το προϊόν.
3) Όταν η επιχείρηση σχεδιάζει ένα
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place προϊόν.
4) Όταν η επιχείρηση θέλει
Διανομής Ζωής Προϊόν Προώθηση Τιμή άμεση γεωγραφική δίκτυο δημόσιες επηρεάζει εργαλείο η Φάση νέο να βελτιώσει οι στόχοι πωλήσεων τη φιλοσοφία τις ανάγκες τους στόχους Place ένα προϊόν.