Κ.1.1.4-Βπ-Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων & Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού- Εκπ/κός: Πάσχου Κων/να

Συμπλήρωση κενών

Συμπλήρωσε όλα τα κενά και έπειτα πάτησε το κουμπί "Έλεγχος" για να ελέγξεις τις απαντήσεις σου.
   Διανομής      Ζωής      Προϊόν      Προώθηση      Τιμή      άμεση      γεωγραφική      δίκτυο      δημόσιες      επηρεάζει      εργαλείο      η Φάση      νέο      να βελτιώσει      οι στόχοι      πωλήσεων      τη φιλοσοφία      τις ανάγκες      τους στόχους      Place   
1.1.4 Το Μείγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix)
Ορισμός:
Το Marketing Mix είναι ένα marketing που βοηθά την επιχείρηση να αποφασίσει για το σχεδιασμό, την παραγωγή, την προώθηση, την τιμή και τη διανομή ενός προϊόντος έτσι ώστε το προϊόν να ικανοποιεί των πελατών και ταυτόχρονα να εκφράζει της επιχείρησης και να ικανοποιεί της επιχείρησης(πηγές: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL-C122/38/219,1102/ και σχολικό βιβλίο, τροποποιημένα).


Το παραδοσιακό Marketing περιλαμβάνει τα 4P's , δηλαδή τα ΤΕΣΣΕΡΑ (4) χαρακτηριστικά του προϊόντος:
Product , Price , Promotion, .
Η λέξη ΜΕΙΓΜΑ σημαίνει ότι κάθε μεταβολή σε ένα από τα 4 αυτά χαρακτηριστικά τα υπόλοιπα (σαν συγκοινωνούντα δοχεία).


ΕΡΩΤΗΣΗ 7 σχολικού βιβλίου:
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Μείγματος Μάρκετινγκ; (Τι σημαίνει καθένα από τα 4 P's)
Απάντηση:
1) Product -> : Το Φυσικό προϊόν ή/και η υπηρεσία που συνδέεται με το προϊόν, σήμα (brand name), ονομασία, σχεδιασμός(design), ποιότητα (quality), συσκευασία κ.ά.
2) Price -> προϊόντος
3) Promotion -> του προϊόντος όπως π.χ. διαφήμιση, σχέσεις, πώληση, προώθηση με κουπόνια, εκπτώσεις, διαγωνισμούς κ.ά.
4) Place -> Κανάλια , κάλυψη, καταστημάτων λιανικής πώλησης κ.ά.


ΕΡΩΤΗΣΗ 1.1.4.Α
Σημειώστε 4 περιπτώσεις που χρειάζεται το εργαλείο Marketing Mix.
Απάντηση:
1) Κάθε φορά που αλλάζει του Κύκλου του προϊόντος.
2) Όταν αλλάζουν της επιχείρησης σε σχέση το προϊόν.
3) Όταν η επιχείρηση σχεδιάζει ένα προϊόν.
4) Όταν η επιχείρηση θέλει ένα προϊόν.