EAEY Β’ ΕΠΑ.Λ. 2014-2015 - ΚΕΦ. 2.1.4 - Στάδια επίλυσης Yπολογιστικού προβλήματος
Ερωτήσεις Αντιστοίχισης από την Κωνσταντίνα Πάσχου
Ταιριάξτε τα στοιχεία της αριστερής στήλης με τα στοιχεία της δεξιάς στήλης.
Έλεγχος
1. Η Κατανόηση προβλήματος προϋποθέτει...
???
κατάταξη του προβλήματος σε μία οικογένεια παρόμοιων προβλημάτων.
δυνατότητα μεταφοράς του τρόπου επίλυσης του προβλήματος σε άλλα παρεμφερή προβλήματα (μεταμάθηση ή metalearning)
διάσπαση του προβλήματος σε άλλα απλούστερα προβλήματα.
κατάλληλη διατύπωση και σωστή ερμηνεία.
κατασκευή μιας νέας δομής, με την οργάνωση των επιμέρους στοιχείων του προβλήματος.
2. Η Ανάλυση (ή αφαίρεση) στοχεύει στη...
???
κατάταξη του προβλήματος σε μία οικογένεια παρόμοιων προβλημάτων.
δυνατότητα μεταφοράς του τρόπου επίλυσης του προβλήματος σε άλλα παρεμφερή προβλήματα (μεταμάθηση ή metalearning)
διάσπαση του προβλήματος σε άλλα απλούστερα προβλήματα.
κατάλληλη διατύπωση και σωστή ερμηνεία.
κατασκευή μιας νέας δομής, με την οργάνωση των επιμέρους στοιχείων του προβλήματος.
3. Στη Σύνθεση επιχειρείται η...
???
κατάταξη του προβλήματος σε μία οικογένεια παρόμοιων προβλημάτων.
δυνατότητα μεταφοράς του τρόπου επίλυσης του προβλήματος σε άλλα παρεμφερή προβλήματα (μεταμάθηση ή metalearning)
διάσπαση του προβλήματος σε άλλα απλούστερα προβλήματα.
κατάλληλη διατύπωση και σωστή ερμηνεία.
κατασκευή μιας νέας δομής, με την οργάνωση των επιμέρους στοιχείων του προβλήματος.
4. Κατηγοριοποίηση του προβλήματος σημαίνει...
???
κατάταξη του προβλήματος σε μία οικογένεια παρόμοιων προβλημάτων.
δυνατότητα μεταφοράς του τρόπου επίλυσης του προβλήματος σε άλλα παρεμφερή προβλήματα (μεταμάθηση ή metalearning)
διάσπαση του προβλήματος σε άλλα απλούστερα προβλήματα.
κατάλληλη διατύπωση και σωστή ερμηνεία.
κατασκευή μιας νέας δομής, με την οργάνωση των επιμέρους στοιχείων του προβλήματος.
5. Γενίκευση του προβλήματος σημαίνει...
???
κατάταξη του προβλήματος σε μία οικογένεια παρόμοιων προβλημάτων.
δυνατότητα μεταφοράς του τρόπου επίλυσης του προβλήματος σε άλλα παρεμφερή προβλήματα (μεταμάθηση ή metalearning)
διάσπαση του προβλήματος σε άλλα απλούστερα προβλήματα.
κατάλληλη διατύπωση και σωστή ερμηνεία.
κατασκευή μιας νέας δομής, με την οργάνωση των επιμέρους στοιχείων του προβλήματος.
Έλεγχος
OK